.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درگیری لفظی دو عضو شورا در جلسه علنی

 شمال نیوز: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران پس از تذکر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه به روسای کمیسیون ها مبنی بر تسریع در بررسی بودجه شرکتها و سازمانهای شهرداری برای تصویب در صحن علنی شورا، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا از ندادن اطلاعات لازم درباره شرکتها انتقاد کرد و این موضوع را دلیل تاخیر در بررسی بودجه دانست.
 
به گزارش مهر، علیرضا دبیر ریئس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با اشاره به سیاست جدید شورای چهارم مبنی بر تقسیم کار بودجه در کمیسیونهای مختلف، از روسای کمیسیونها درخواست کرد بودجه شرکتها و سازمانها را هر چه سریعتر بررسی کنند تا این بودجه برای تصویب به صحن علنی بیاید.
 
اما این تذکر با واکنش دکتر رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا روبه رو شد.
 
وی گفت: بودجه شرکتها به دلیل ندادن اطلاعات توسط شهرداری درباره این شرکتها قابل بررسی نیست.
 
دبیر در پاسخ به حافظی اظهار داشت: شهرداری وظیفه دارد هر اطلاعاتی که شما نیاز دارید، بدهد. مگر شهرداری می تواند اطلاعات ندهد؟ مگر اینکه شما نتوانید بگیرید.
 
دبیر اضافه کرد: شما باید دستگیر باشید نه مچ گیر. خدا دستگیر است؛ مچ گیر نیست. شما سالها مچ گیری کردید کافی است. من از دست شما خسته شدم. این روحیه بدی است که هی می گویید به من اطلاعاتی نمی دهند.
 
وی با اشاره به اینکه هر کمیسیونی باید بودجه مربوط به سازمان و یا شرکت مربوط به همان کمیسیون را بررسی کند، گفت: در حوزه سازمان عمران باید نظر کمیسیون عمران بررسی شود و یا کمیسیون فرهنگی باید درباره بودجه سازمان فرهنگی هنری نظر بدهد. شما به عنوان عضو شورا می توانید اعتراض کنید اما من به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه در حوزه تخصصی نظر کمیسیون تخصصی را ملاک قرار می دهم. این اتمام حجت بود.
 
حافظی در پاسخ به دبیر گفت: این حق شوراست که در همه بخشها وارد شود و شما نمی توانید برای کسی تعیین تکلیف کنید.
 
رئیس کمیسیون بودجه شورا در اعتراض به قطع شدن سخنانش توسط حافظی خطاب به وی گفت: دولت عوض شد بگذارید ما حرف بزنیم. شما می خواهید در همه حوزه ها ورود کنید و در همه حوزه ها هم متخصص هستید. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حاشیه نشین 27 فروردين 1393
واقعاً دمت گرم دبیر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.